Ljubljana,
12
Januar
2022
|
10:41
Europe/Amsterdam

Podkast: Katja Ličen Pajenk - Uspešna prodaja stavi na personalizirano ponudbo

Dober odnos s kupcem je izziv in pogoj za uspeh. Klasični prodaji je odklenkalo. Danes mora vsak prodajalec svojemu kupcu pričarati doživetje. 

Katja Ličen Pajenk, vodja regijskega oddelka za odnose s kupci in poprodajne aktivnosti, je v sodelovanju s Petro Kovič, urednico Sveta kapitala, posnela podkast, v katerem je podala veliko koristnih in zanimivih misli, izkušenj, praks in videnj o tem, kaj v resnici pomeni angleški izraz Customer Service; kaj lahko podjetje naredi, da bodo njihovi kupci začutili, da so največje premoženje dobrega podjetja, in kaj pomeni, da je »kupec kralj«? S sogovornico sva posneli mini avdioučbenik za uspeh pri prodaji in vzpostavljanju dobrih odnosov s kupci.

Vabljeni k poslušanju podkasta.

Del intervjuja s Katjo Ličen Pajenk iz VELUX Slovenija pa si lahko prebere tukaj.